söndag 6 januari 2008

Rosa fluff

Jag är ju som bekant förtjust i Shaun the Sheep, så därför kommer här ett sött litet klipp med lammet Timmy in action...



Lamm är ju lite garnrelaterade, till och med de som är gjorda av lera!

Annars har jag ägnat en stor del av dagen till att sticka vidare på min illandes röda Monkeysocka. Socka nr 1 har nu fått helt skaft och häl, så nu håller jag på och minskar maskor för fullt.

Tack alla ni som skrivit rara och uppmuntrande kommentarer till mina blogginlägg! Ni är så snälla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, här kommer då en noobfråga.. Jag har helt missat Shaun the Sheep, måste nog ta och kolla upp honom lite.. Är det samma person som gjort Wallace & Gromit, för dom älskar jag! :)

Linda sa...

Jaaa! Det är samma folk som gjort Wallace & Gromit!
Vi har Shaun på dvd... :)