måndag 14 januari 2008

21 minuter sol

Nu har min Monkeysocka nummer 2 ett helt och fint skaft! Jag tycker fortfarande att det är skojig stickning, ofta brukar den andra sockan kännas lite segare än den första. Den här känns inte segare, den går bara lite långsammare fram än den andra eftersom jag måste jobba på dagarna och inte kan vara hemma och mysa och sticka i lugn och ro.

Ola sa att han hade hört att Kalmar hade haft sammanlagt 21 minuter sol under hela december månad. Anna har läst att Växjö hade haft 20 minuter! Det är verkligen ett ljust land man lever i... Jag längtar verkligen till våren!

1 kommentar:

Anonym sa...

I Luleå (som ju är ganska nära Skellefteå) hade det varit 1 timmes sol under december, så det verkar ha varit en mörk månad i hela landet. Jag längtar jättejättemycket till våren och sommaren nu!