onsdag 11 mars 2009

Vårens Knitty

Vårens utgåva av Knitty har kommit och jag hittar alltför mycket jag vill sticka. (Alla bilder i detta inlägg är kärleksfullt lånade från Knitty's hemsida!)



Shipwreck Shawl till exempel. Den ser helt fantastisk ut! (Även fast jag misstänker att Ola skulle tycka att den ser ut som en bordsduk...)



Jag är alltid svag för baskrar av olika slag, och den här, Reverie Beret ser härligt puffig ut.



Och de här sockorna, Absinthe, är bara helt underbara.
Nu ska bara göra färdigt mina pågående projekt innan jag ens börjar överväga att sticka något nytt. :)

1 kommentar:

The Willow Fairy sa...

Jag var inne igår och kikade på alla nya mönster, jag hittade minst 6 sombara måste göras och några till som jag gärna vill göra....och jag som har belagt mig själv med starta-nytt-projekt-förbud. Jobbigt.....