torsdag 2 augusti 2007

Jippi! Fötter utan känsel!

Ah, precis hemma efter en tripp in till lilla Kalmar där vi lyssnat på Staffan Hellstrand. Verkligt kul! Jag hade inte sett Staffan live innan, men han var bra, eller snarare precis som jag förväntat mig, lätt förvirrad och trevligt vänstervriden.

Vi hade pratat flera gånger om att vi idag skulle åka till Kalmar och att vi skulle se Staffan. Men kom jag ihåg det idag? Näääääh... När Ola sa, "Ska vi åka om en halvtimme?" svarade jag: "Åka var?" Jag är tacksam att mitt yrke innebär att jag har ett schema att följa... :)

Idag har Ikea-katalogen kommit till oss! Så nu är tiden för långsittningar på dass inne, med bortdomnade fötter och insikter i bokhyllan Billys liv och leverne som resultat.

Så, vi slutar som vi började...

Inga kommentarer: