måndag 26 november 2007

Lady Godiva

Här stickas det hemlig julklappsstickning för fulla muggar! Det blir fint, synd för er att ni inte får se...

Har ni sett vilka helt underbara garner som Garnkorgen har tagit hem? Jag behöver verkligen inget mer garn (jag har mer än tillräckligt hemma just nu), men det ser fullkomligt bedårande ut och mitt hjärta slår dubbelslag vid själva uppenbarelsen...



Lady Godiva i färgen Forest från Handmaiden (bilden är lånad från Garnkorgen)


Garnet är i hälften silke, hälften ull, så det måste vara både mjukt och varm-svalt på samma gång... Menmen, garner som detta får lov tillhöra en lindisk framtid. En lindisk framtid långt fram, just nu har jag tillräckligt med stickprojekt planerade för att hålla mig sysselsatt åtminstonde till mars 2008. :)

Inga kommentarer: