fredag 28 november 2014

Stick-å-meter 2014: November

November månad är ännu ej slut, men jag passar på att stick-å-meter-rapportera idag eftersom jag inte kommer att slutföra några fler projekt innan månaden är slut. För närvarande stickar jag bara på Poetkoftan och planerar min KAL-kofta, och de blir inte klara innan den 30/11. Jag berättar mer om dessa projekt i egna inlägg senare, för nu är det stickstatistik som gäller. Under november har jag slutfört fyra små projekt. Ett av dessa har jag visat, Evelinas Örkenmössa, och de övriga är julklappar som får lov att vara hemliga så länge. Det betyder att jag har stickat klart årets alla fem julklappsstickningar i väldigt god tid, vilket är ovanligt för att vara jag! Inga inslagna nystan i år!

Antal stickade gram: 286 gram.
Antal stickade meter: 539 meter.

Inga kommentarer: