söndag 13 november 2016

Ett litet bloggsug kommer smygande...

Jodå, jag existerar fortfarande, trots att jag inte har postat något här sedan den 26 juni i år. Och jag har stickat en massa också! Jag har bara inte varit så bloggsugen helt enkelt, eller snarare, jag har inte varit så sugen på att plocka fram datorn och starta upp den... En annan anledning är att jag har lyckats förlägga min laddare till kamerabatteriet, så storkameran har varit obrukbar en längre tid (och jag är mer bekväm att fotografera med den trots att mobilkamerorna är så pass bra numer). Jag tänkte att jag skulle försöka ta mig i kragen och presentera färdigstickningar här någon dag, för nu börjar faktiskt ett litet bloggsug smyga sig på igen. Jag har åtminstone två färdigstickningar och ett par spinnprojekt som skulle må bra av närmre presentation här på bloggen, och sedan är det ju de pågående stickningarna också, men de är lite hemliga just nu med tanke på den stundande julen; tre julklappar och en eventuell jultröja är under olika stadier av färdig/pågående/under uppstart. Så, jag hoppas att jag, bloggsuget och tekniken sammanstrålar igen inom kort! :)

1 kommentar:

KatarinaZA sa...

Oskar har noll logik, när det gäller mat. Han äter plättar men inte pannkakor. Att jag steker plättar och pannkakor av precis samma smet, det spelar ingen roll alls. Så det där med potatispizzan borde inte förvåna mig.