måndag 9 mars 2015

Stickmarkörer de luxe

I fredags kväll gjorde Gro som har Etsy-shoppen Moods of Colors en vårkollektionuppdatering. Gro säljer otroligt vackert handfärgade garner och fibrer och dessutom stickmarkörer med osedvanligt charmiga motiv. När hon släppte sin fågelkollektion i vintras köpte jag just stickmarkörerna, just för att de var så söta men också för att jag absolut inte behövde mer garn just då. Mer garn behöver jag inte nu heller, men stickmarkörerna med insekter och påsktema kunde jag bara inte motstå.



Stickmarkörer med tuppar, ägg, kycklingar, trollslända, humla och fjärilar - kan det bli bättre?! Gro har vackert sockgarn i tussilago-, krokus-, honungs- och narcissfärger kvar i shoppen från vårkollektionen, förutom allt det vanliga fina förstås.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för tipset .............blev så förtjust att jag blev tvungen att beställa.... :) Stina