tisdag 1 juli 2014

Stick-å-meter 2014: Juni

Idag är det första juli och det betyder att det är dags att mäta av stick-å-metern. Under juni månad har jag avslutat ett par sockor och en liten väska, varav den senare låg i min UFO-hög och skämdes. Nu har jag bara ett par vantar kvar i min UFO-hög och det är ju inte alls dumt. Kanske är det dags att färdigställa dem nu under sommaren innan det blir kallt igen? Juni månads siffror landar därför på detta:

Antal stickade gram: 111 gram.
Antal stickade meter: 437 meter.

Posthornssnäckesockorna ligger lite på is för närvarande, då jag just nu stickar på en mycket hemlig och trevlig stickning. :) Jag kommer att lägga upp bilder föreställande hemligheten på Ravelry senare för den som har ett konto där och som är nyfiken, men för närvarande finns det inget där heller mer än en projektrubrik och ett mönsterval.

Inga kommentarer: