måndag 3 mars 2014

Ett subtilt jubel ackompanjerat av host-host-host...

Om jag skulle kunna jubla (nu kan jag inte det för att jag hostar så förbannat mycket och är så in i Norden förkyld), så skulle ni höra en glädjesång kombinerat med vild dans från Venestad - för nu är den grå hemliga evighetsstickningen klar! Återstår att tvätta, sträcka ut, fästa trådar, fotografera och ge bort. Dessutom tänker jag vara busig och räkna halsduken på februaris stick-å-meter (trots att det är den 3 mars idag) eftersom det här stickprojektet har tagit hela februaris sticktid att färdigställa. :) Men eftersom det är min stick-å-meter så är jag det jag som bestämmer, så det så!

2 kommentarer:

KatarinaZA sa...

Tack för påminnelsen om stick-å-metern.

Blenda sa...

Nu tycker jag att du ska ta och krya på dig!

Ska bli spännande att se vad du pysslar med i februari!