tisdag 4 november 2008

Tystnaden lägrar sig...

Det har varit lite tyst på bloggen ett tag nu, och det beror på att jag har haft några mysiga lediga dagar i torpet förra veckan och nu den här veckan har det varit hysteriskt stressigt på jobbet. Imorgon åker jag med ett par klasser till Stockholm och sedan åker jag vidare till Sandviken och min mamma Mimmi så det blir säkerligen inga uppdateringar förrän i början av nästa vecka, så ni som läser bloggen får det lugnt och skönt utan mig. ;) Ola (som ska vara hemma och ha det tråkigt själv) får det också lugnt och skönt och kan äta penicillin för sina inflammerade bronker i ro. (Jepp, det är de som gjort att han hostat/hostar så mycket på sista tiden.)
Ha det bra så länge!

2 kommentarer:

Emmas dagar sa...

Ha det bra du med!

Anonym sa...

Trevlig resa och ha det bra, och hoppas att alla är friska.