onsdag 19 september 2007

Lilla fröken Tova

Opal håller på och släpper sin sommarpäls så hela hon är full med små tovor som måste borstas ut. För att trösta Opal i allt detta fluffande spelar vi en liten låt för henne...



Om inte Opal gillar Kent så gör jag det. Nya singeln Ingenting är riktigt bra!

Vår arbetskompis Maria är volontär på Katthemmet Kompis. Ola och Maria delar arbetsrum, så jag är övertygad om att Ola en dag kommer att komma hem med en extra katt en vacker dag... Gå gärna in och kika på hemsidelänken ovan, katthemmet har massor av söta små luddbollar som söker nya hem!
Apropå fina katter, så har Ann och Geza som har Honeybunny's Maine Coon kattungar igen. Vår Opal är en Honeybunny-kise och trevligare kattuppfödare än Ann och Geza har jag svårt att tänka mig. När jag ser alla kattungar blir jag onekligen sugen på en liten rackare till... Men jag tror inte att tant Monza håller med mig, hon tycker nog att hon har tillräckligt med jobb med Opal...

Inga kommentarer: