tisdag 6 januari 2015

Stick-å-meter 2014: December samt årssammanställning

Årets sista månad, och sista stick-å-meterpresentationen för 2014. Antal färdigstickade meter och gram för månaden är: 0! Jag har stickat en hel del både på Poetkoftan och på mitt halldraperi, men inte avslutat något. Det som har presenterats som julklappar avslutades innan december påbörjades nämligen.

Om 2014 års siffror räknas samman blir det såhär:

Antal stickade gram: 1976 gram.
Antal stickade meter: 5866 meter.

Jag är inte mycket för statistik annars, men framförallt tycker jag det är roligt att se det totala metertalet, för nästan 5,9 km garn är ju rätt långt. 2013 tror jag att jag hamnade på 6,1 km (tror jag mig hinna se, innan widgeten jag använde då kapsejsade). Jag kommer att fortsätta stick-å-meterräkna på detta sätt för varje månad även under 2015.

Inga kommentarer: