söndag 2 mars 2014

Maskar av evigheten

Hostar, febrar och maskar sakta av den hemliga grå evighetsstickningen. Jag har en otäck misstanke om att den kommer att vara för kort, men har en kreativ lösning på lut... Så, den kommer att ta ytterligare en liten evighet att färdigställa - blä för det! Tur att jag inte kan påbörja min Flowing Lines eftersom jag inte har rätt stickor hemma - för annars hade evighetsstickningen nog blivit ett ufo. (Rätt stickor är dock beställda och med Garnkorgens snabbhet lär de ligga i lådan på tisdag, så då är evighetsstickningen illa ute.)

Men, feber till trots, nu är det mars och det betyder vår! Under veckan som kommer ska jag förbereda lite för årets frösådder och så ska vi ladda för att sätta upp vårt nya staket - och det, det är inte dumt alls. :)

1 kommentar:

Kattis sa...

Krya på sig!

Även här väntar frösådder på att ta fart under veckan. (Förhoppningsvis!)