söndag 26 december 2010

Fina klappar

Som jag sa, jag har fått väldigt, väldigt fina julklappar! Ett par av dem är dessutom garnrelaterade (vilket gör att det är legalt att visa dem här) och andra är bara väldigt fina. :)


Svosch, nya nystvindan nystar foooort!






Av Ola fick jag en ny fin nystvinda (min gamla var ganska trasig, och det var ett äventyr att nysta med den eftersom man inte kunde vara övertygad om att den skulle hålla ihop) och den nya utgåvan av den helt fantastiska boken "Tvåändsstickat" av Birgitta Dandanell och Ulla Danielsson. Av Mimmi, min mamma, fick jag och Ola en fina boken "Stora boken om byggnadsvård" av Göran Gudmundsson (jag säger bara: OJOJOJ vad mycket inspiration!) och ett helt gäng små tallrikar med Måsen-motiv av den äldre varianten. Jag gillar de äldre måsarna bättre än de moderna, de är betydligt charmigare.

Inga kommentarer: