onsdag 8 juli 2009

Fötter i fokus

Detta är det 333:de inlägget på denna blogg! Hurra för bloggen och hurra för mig! :)

Idag har vi fortsatt köks-stöka, och ny kyl och frys är på plats. Dock är det lite kvar att göra. Imorgon ska vi bråka vidare med framsidorna till kyl och frys (Ikea-elände) och så ska vi sätta upp hyllor och snygga burkar. Det kommer att bli grymt fint när det är klart!

Idag kämpade Ola och hans pappa hårt med att få fast framsidorna på kyl och frys. Vi ska ha täckta vitvaror, alltså de ska se ut som vilka köksluckor som helst och inte som vitvaror. :) Det var inte helt enkelt och det krävde en något knepig arbetsposition, liggandes på golvet.


Ickx tyckte det var mysigt med människor på golvet...


...Ola satte nästan fötterna i kattmaten...


...och lilla Monza brydde sig inte ett smack utan sov vidare på en kartong med skafferiinnehåll!

Själv stickade jag på kiltsockorna, men ni kommer inte att få se några bilder på dem förrän de är helt klara. Det kommer de att vara imorgon (hoppas jag!), jag har bara 4 cm kvar tills det är dags att börja minska för tån så jag ligger bra till.

2 kommentarer:

Ansi sa...

Haha, Monza har helt rätt inställning! Täckta dörrar låter fint.

Linda sa...

Monza kan konsen att slappa!