tisdag 9 september 2008

Steven till Ola, garn till mig...

En av Olas favoritskådisar är Steven Seagal. Jepp, du läste rätt, Steven Seagal. Jag menar, det brukar ju inte vara något man skyltar med direkt, men Ola kan se många bottnar i hans filmer. :) Själv är jag inte riktigt lika förtjust i Mr. Seagals insatser på vita duken, men idag har jag ialla fall fått praktisk användning för honom. Eftersom Ola beställt en ny film där Steven gör en av rösterna fick jag en förevändning att beställa något som är bara till mig. ;) Givetvis blev det garn... :) Sanna som har Sannsticks har massor av nya handfärgade garner i underbara nyanser nu, så jag gjorde en liten beställning på sockgarn och ullkashmir. Surfa gärna förbi Sannsticks för lite virtuell garnklappning så får ni se. Själv väntar jag redan otåligt på mitt paket!

1 kommentar:

Anonym sa...

Steven är ju bäst! :)