tisdag 3 augusti 2010

Elegant från Lena

Idag fick jag min vinst från Lena, en härva grönt TeeTee Elegant. Titta så fint! :)





Tack så hjärtligt, Lena, både för garnet och kortet! Garnet är riktigt, riktigt fint, och vid närmare eftertanke tror jag att jag har en eller två härvor brunt Elegant, så kanske får detta gröna bli något tillsammans med det bruna. Riktigt vad jag ska sticka vet jag inte än, men någon form av sjal blir det. Det är trevliga bekymmer att grunna på vad man ska sticka!

1 kommentar:

Garntrollet sa...

Jättesöta strumpor (inlägget nedan).

Grattis till vinsten! Kanske en randig sjal... en Andreas sjal?

(Mitt "instant" te var supergott och supersött (väldigt is-teigt). Men jag tror att jag avstår att testa i varmt vatten, varmt te vill jag nog ska smaka mer te än socker :-))