fredag 11 juni 2010

Laddar för UFO-stickning

Mitt förra inlägg var nog det kortaste någonsin! Anledningen till det väldigt korta lägget var att jag bara hade någon minuts batteritid i datorn kvar samtidigt som jag och datorn befann oss separerade från laddarsladden. :) Så kan det gå.

Men, som sagt, jag har gått med i VM i Fotbollsstickning och anmält ett gäng UFO:s för att någon gång få dem färdiga. :) Mina anmälda UFO:n är de bolstermönstrade vantarna, mina Fox Faces Socks, Mollys sjal samt min Smörblommetopp. Det återstår att se hur mycket av detta som verkligen blir klart, men ett par saker bör i alla fall bli det. Vill du läsa mer om projekten föreslår jag att du klickar här, då kommer du till mitt inlägg på VM-bloggen.

Det har dock inte blivit något fotbollstittande idag (ärligt talat gillar jag inte ens fotboll, men jag gillar att knit-a-longa!), för vi har städat/tvättat/rostskyddsbehandlat bilen hela eftermiddagen, men det blir lite stickning ikväll till mitt favoritprogram för tillfället, Trädgårdsfredag. Man kan inte annat än älska John, Tareq och Pernilla! :) Vi gillar programmet så mycket att vi såg ett program i repris på SVT Play tidigare ikväll...

Inga kommentarer: