söndag 24 augusti 2008

Utmanad att svara på frågor

Jag har blivit utmanad av Nettan! Givetvis besvarar jag utmaningen snällt. :)

Regler: Svara på alla frågor.
Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar!
Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört Lycka till!

Fem saker som finns på min ATT GÖRA IDAG LISTA (det blir en göra-imorgon-lista för mig, annars återstår bara att borsta tänderna och krypa till kojs):
* Försöka att vakna i tid, dvs kl. 06:00.
* Skriva en veckomatsedel
* Jobba till kl. 16:45
* Sticka tre ben till Shaun the Sheep
* Mysa med katterna

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var 20 år gammal och hade precis flyttat hemifrån, till västkustens pärla, dvs Halmstad. Jag läste psykologi på högskolan och allt var ohyggligt spännande. :)

Ställen jag bott på?
Jag har bott på tre olika adresser i Sandviken, två i Halmstad, en i Kristianstad, en i Köpingsvik och nu en i Nybro och en i Venestad.

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?
* Säga upp mig från mitt jobb.
* Köpa mig en självgående dammsugare och en stooor diskmaskin.
* Köpa ett och annat litet garnnystan.
* Spara så mycket pengar jag kommer att behöva för att leva hyfsat och sedan försöka skänka bort så mycket pengar som möjligt eftersom jag tror att det är bättre att fler än en person har det bra.
* Ge Ola ett trekantigt badkar. :)

Jag utmanar inte sex personer i min tur (regelbrott!), utan nöjer mig med att utmana Annapanna. :) Känn dig utmanad!!!

Inga kommentarer: