fredag 1 februari 2008

Snurrigt

Ohhhh... Nu ligger jag i soffan och är lite yr. Vi har precis målat om vårt vardagsrumsbord och färgen luktar, nej tokstinker, lacknafta. Lacknafta är inte hälsosamt för Lindas huvud. Hälsosamt är däremot liggläge i soffan med datorn i knäet samt ett litet glas päronsoda. (Jag tror definitivt inte att någon hälsoguru skulle hålla med om att just det är det mest hälsosamma, men däremot är det väldigt skönt nu när hela världen snurrar runt!) Det är dock värt att bli yr i huvudet, för bordet blir grymt fint.

Kolla in detta!


Tre söta bröder: Malcolm, lille Hampus och Camilo

Jag har börjat sticka på Februarisockarna i Stickameras Sockklubb, "Sockor med falska flätor". De blir superfina, jag gillar mönstret och det är synnerligen lättstickat. Jag tror att sockorna blir sköna att bära också, för de verkar bli väldigt strechiga. Jag får väl ta och knåpa lite till på dem och sen ta och fotografera mina framsteg.

Inga kommentarer: